Verhuur gebouw - prijzen

Het standaard huurbedrag is gebaseerd op het huren van de volgende lokalen:

• Lokaal Glimwormpjeskring
  • Lokaal Huppelveldkolonie
  • Lokaal Oerwoudvendel
  • Gebruik van keuken, hal, toiletten en douche

Het eventueel meehuren van o.a. het staflokaal alleen in overleg.

Scoutinggroepen

De overnachtingskosten bedragen voor Scoutinggroepen, inclusief gas, water en electra, € 5,= p.p.p.n. met een minimum van € 75,= per nacht.

Overige groepen

Voor niet-Scoutinggroepen bedragen de overnachtingskosten, inclusief gas, water en electra, € 6,25 p.p.p.n. met een minimum van € 90,- per nacht.

Keukeninventaris

Keukeninventaris (bord, mok, bestek, pannen, keukengereedschap) is in deze prijzen inbegrepen.

Pionierhout

Pionierhout is tegen meerprijs van € 15,- per dag te huren.

Borgsom

Voor de huur van het gebouw betaalt u vooraf € 250,= borgsom. Dit bedrag krijgt u na afloop van de huurperiode uiteraard retour. Eventuele schade aan het gebouw, inventaris of materiaal wordt hier eerst mee verrekend. Mocht de schade de € 250,= overstijgen, dan blijft u aansprakelijk voor het volledige bedrag van de schade. Schade wordt gerekend tegen de vervangingswaarde.

Informatie

Mail gerust eens als je nog vragen hebt of om vrijblijvend te komen kijken. Inlichtingen en reserveringen bij de beheerder:
J. Lemmen
Voor dringende zaken kan je ook bellen: 06-12525999